15
08/2010
0

2. nap Ivanjica Kukes

Eloszor is sorry, de az alban billentyuzeten nem talaljuk az ekezetet, szoval ez ilyen lesz.

Masodszor koszonet az ismeretlen alban csaladfonek, aki ide vezetett a 21. sz nyomaihoz ebben a bella cittaban, asszonyat hatra hagyva, tisztes tavolban, ahogy az illik.

Szoval: ma szereztunk pontot, a constant driving (TM) meghozza a gyumolcset, meg akkor is, ha ezert Pristinat is utba kellet ejteni/ nem szep hely az, de cserebe sok a szemet.

A mai napot Barnabas vezezette vegig, mert a tenapi nap kisse igenybe vett mindenkit, soha ne menj at Szerbian ugy, hogy reggilezel pesten, Palicnal behuzol egy fagyit, es ennyi. Nem egeszseges. Reggel barnabas es lorinc elmagyaraztak, hogyan kell nezni az iranytut, meg jo hogy hoztunk, napkozben kellet tobbszor is.

Reggel neztunk nagyon szep szerb kolostort, olyan volt, mint amik moldvaban vannak, szep. Vadasztunk pontokat, probaltunk inni sort, de Szerbia muszlim reszen ez nem volt meno, valami vallasi okra (ramadan) hivatkozva elutasitottak. Miutan lettek pontjaink a cel az idore beeres volt, ez meg is lett, kisebb kerulovel, bar a pristina koruli autopalya fejlesztesekre kellettek az uj rugok, mert toltuk le a peugeot 307 versenyzoket, ahol elfogyott az ut lagalabbis nekik.  

A nap tanusaga:

A gyulolet generator (ha erosen koncentralsz a szerpentinen elotted harminccal totymorgore, elobb utobb indexel es kiall) tenyleg mukodik, a kulcsa lorincnel van.

A nap mondasa:

Koszovo az a hely ahonnan Albania a lehetosegek orszaganak tunik, es ahol azt lehet megallapitani, hogy ezek nem olyan jo fejek, mint a szerbek. Kiralylany is sokkal kevesebb volt.

Viszont a helyi ipar binaris kod szerint mukodik: vagy van auto larije, vagy majd lesz otven meterrel arreb. (Auto larije is a special place where very young people are employed to wash your car for one EUR.) Emellet meg lehet nyitni auto vulcanizeet, where the magic happens, if you dont have money for buying new tyres. Plusz lorinc valami EUS palyazati alapot sejt az indokolatlanul felbehagyott legalabb harom emeletes epuletek kivitelezese mogott, mert ebbol aztan annyi volt, mint a nyu. (mindig erre kell gyanakodni, ha valami sokba kerul, es semmi haszna) Vannak meg szallodak is, leginkabb autobontora vagy auto larijere nezo kilatassal, es auto bontok, valoszinuleg sok konnyes kertvarosi nemet csalad masodik autojat szerelik itt kicsi apro darabokra. Csak mejen a GDP.

A hataron kellett volna venni 45 EUR ert special nemzetkozi zoldkartyat, de nekunk sikerult kifogni egy olyan elhagyatott atkelot, ahol nem lehetett kapni, Viszont szolgalt ott egy magyar katona, mondta ne vegyunk, butasag, csak ne balesetezzunk, mert akkor csocs van, ahogy o mondta. Szoval nem vettunk, mindenki vett a mezonyben... A magyar srac mondta meg, hogy uncsi ez a hatar ketto harom havonta alig durrantanak oda a szerbek a bekefentartoknak egy kis fustolni valot. Viszont koszovo eszaki reszen tobb a KFOR meg rendor auto mint a civil.

A koszovo alban hataron az atjutas legnagyobb nehezsege a hazafele tarto tehenek kerulgetese volt, mert azok nem szivbajosak. Mondjuk a gazdik sem, a negysavos gyorsforgalmin (van ilyen) ugy terelik at oket, hogy alig lehet megallni. Vertehenek.

Kukesben mindenki nagyon kedves, az internet kavezos emberek most cserelgetik a Pall Malomat a helyi portekera, de adnak erte sajatot, tutisag. 

Holnap allitolag nagyon nehez nap lesz, kivalo folytonossag hianyos alban utakkal, este meg kemping, szoval lehet, hogy mar gorogorszagbol jelentkezunk legkozelebb. 

 Minkiew kommentjei;

Koszovo konkretan egy failed state, nincs semmi benne, ami egy orszagra emlekeztetne, random utak, random rendszamok, a fenti 4 uzleti vallalkozason kivul nincsen semmi az orszagban. Mindenki szemetel, az egyebkent gyonuoru taj osszefuggo nejlonzacsko-tenger. Ugyanakkor az osszes jelentos nemet automarkanak lattuk a csitti-fitti vadonatuj szalonjait, kb 3X akkorak mint a Karpat utca, vagy a Wallis szalon. Mindenki a kulsosegre hajt, klassz kocsik, szep (?) ruhak, ezen kivul minden olyan, mint a Szigony utca vihar utan.

Albania is ilyen eddig, azzal a kulonbseggel, hogy itt mindenki Helmuttal jar, aminek egyreszt nagyon orulok, masreszt kicsit zavarban is vagyok. Muszaj lesz beallnom a sorban es vennem reszletre egy grafitszurke Volkswagen Borat.

A csapat viszont kezd osszerazodni, Lorinc konstansan veszekszik Lauraval (a navival) (ebbe neha Gazs is beszall), Gazst etetni kell, ha tele a hasa, akkor szorakoztato es bekes, ingerkuszobe az egeben. En tovabbra is parazok Andre miatt, de ma Arpad (thanks Etora team) megmondta a tutit, valoszinuleg a fotengely szimering szivarog, de arra ugysincs szukseg, majd talan az ormenyeknel.

Egyebkent hocs, ez tovabbra is igen meghatarozo pont, plusz a stabil blackberry kapcsolat, neha ez is jo valamire.

Tovabbra is eleg mokas, hogy otthnrol neha rakerdeznek, hogy miert erre vagy arra fordultunk es hogy miert is ennyire alacsony az atlagsebessegunk.. Innen uzenjuk mindenkinek, hogy Laura egy tanacstalan komplexusos gep, a terkepunk lepteke 2szerese a szuksegesnek, plusz utoljara egyenes utat kiskunfelegyhazanal lattunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csontbrigad.blog.hu/api/trackback/id/tr592224455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása